Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.05.2021. 15:21

Izvođenje radova na potpunoj rekonstrukciji terminala tečnih naftnih goriva Blažuj, rekonstrukciji i dogradnji postojećeg objekta upravne zgrade OTF-a, sanaciji pristupnog industrijskog željezničkog kolosijeka

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 12.05.2021.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1138-1-3-65-3-22/21


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPERATOR - TERMINALI FEDERACIJE D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200977100007
Kontakt osoba/Služba za kontakt Nefa Keco
Adresa Mustajbega Fadilpašića br. 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 214-278
Faks (033) 214-316
Elektronska pošta protokol@terminali.ba
Internet adresa www.terminali.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Ostalo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Drugi građevinski radovi koji uključuju posebne
zanatske radove

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

3

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Više lotova

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

IZVOĐENJE RADOVA NA POTPUNOJ REKONSTRUKCIJI TERMINALA TEČNIH NAFTNIH GORIVA BLAŽUJ, REKONSTRUKCIJI I
DOGRADNJI POSTOJEĆEG OBJEKTA UPRAVNE ZGRADE OTF-a, SANACIJI PRISTUPNOG INDUSTRIJSKOG ŽELJEZNIČKOG
KOLOSIJEKA

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Izvođenje radova na potpunoj rekonstrukciji terminala tečnih naftnih goriva Blažuj, rekonstrukciji i dogradnji postojećeg
objekta Upravne zgrade OTF-a i radovi na sanaciji pristupnog industrijskog željezničkog kolosjeka. LOT 1: Predmet ovog
postupka je nabavka radova: „IZVOĐENJE RADOVA NA POTPUNOJ REKONSTRUKCIJI TERMINALA TEČNIH NAFTNIH GORIVA
BLAŽUJ“, u skladu s projektnom dokumentacijom, što podrazumijeva nabavku, isporuku, ugradnju i funkcionalno
povezivanje opreme, nabavku materijala, izvođenje radova sanacije, rekonstrukcije i izgradnje, probni rad i puštanje u
pogon; prema sadržaju i opisu iz Tehničkih zahtjeva i specifikacija, datih u Aneksu 13 tenderske dokumentacije; Opštim
uslovima za ugovaranje radova i usluga u građenju datih u Aneksu 17; i predmjeru radova datih u Aneksu 2 tenderske
dokumentacije.
LOT 2: Predmet ovog postupka je nabavka radova: „IZVOĐENJE RADOVA NA REKONSTRUKCIJI I DOGRADNJI POSTOJEĆEG
OBJEKTA UPRAVNE ZGRADE OTF-a“ , u skladu s projektnom dokumentacijom, što podrazumijeva nabavku, isporuku,
ugradnju i funkcionalno povezivanje opreme, nabavku materijala, izvođenje radova sanacije, rekonstrukcije i dogradnje,
probni rad i puštanje u pogon; prema sadržaju i opisu iz Tehničkih zahtjeva i specifikacija, datih u Aneksu 13 tenderske
dokumentacije; Opštim uslovima za ugovaranje radova i usluga u građenju datih u Aneksu 17; i predmjeru radova datih u
Aneksu 2 tenderske dokumentacije.
LOT 3: Predmet ovog postupka je nabavka radova: „ REKONSTRUKCIJA KOLOSIJEKA OD POČETKA SKRETNICE BR.1
(km0+421,39) KOLOSIJEK 1, KOLOSIJEK 2, KOLOSIJEK 3“, u skladu sa projektnom dokumentacijom, što podrazumijeva
nabavka i ugradnja materijala, radovi na izradi željezničkog gornjeg stroja, pružnim prelazima i mostovima; prema sadržaju i
opisu iz Tehničkih zahtjeva i specifikacija, datih u Aneksu 13 tenderske dokumentacije; Opštim uslovima za ugovaranje
radova i usluga u građenju datih u Aneksu 17; i predmjeru radova datih u Aneksu 2 tenderske dokumentacije.

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi
Dodatni predmet(i) 45200000-9 Radovi na objektima ili dijelovima objekata visokogradnje i
  45230000-8 Građevinski radovi na cjevovodu, komunikacijskim i


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

kao u članu 5. Aneksa 4 TD

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

kao u tački 7.2. TD

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

kao u tački 7.3 TD

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

kao u tački 7.4. TD

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Da

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Ekonomski najpovoljnija ponuda

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

8.6.2021.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 22.06.2021. 12:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Mustajbega Fadilpašića br. 1
Datum i vrijeme 22.06.2021. 12:30


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 1

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

IZVOĐENJE RADOVA NA POTPUNOJ REKONSTRUKCIJI TERMINALA TEČNIH NAFTNIH GORIVA BLAŽUJ“, u skladu s projektnom
dokumentacijom, što podrazumijeva nabavku, isporuku, ugradnju i funkcionalno povezivanje opreme, nabavku materijala,
izvođenje radova sanacije, rekonstrukcije i izgradnje, probni rad i puštanje u pogon; prema sadržaju i opisu iz Tehničkih
zahtjeva i specifikacija, datih u Aneksu 13 tenderske dokumentacije; Opštim uslovima za ugovaranje radova i usluga u
građenju datih u Aneksu 17; i predmjeru radova datih u Aneksu 2 tenderske dokumentacije.

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45200000-9 Radovi na objektima ili dijelovima objekata visokogradnje i niskogradnje


III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Aneksu 13

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

17100000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

od 18 do 24 mjeseca

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 10,00 %
2 Rok izvođenja radova 10,00 %
3 Cijena 60,00 %
4 Garancija 20,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova


Vlakovo 172, Blažuj

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 08.06.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 22.06.2021. 12:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 22.06.2021. 12:30


ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 2

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

IZVOĐENJE RADOVA NA REKONSTRUKCIJI I DOGRADNJI POSTOJEĆEG OBJEKTA UPRAVNE ZGRADE OTF-a

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi


III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Aneksu 13

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

2000000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

120-180 dana

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 10,00 %
2 Rok izvođenja radova 10,00 %
3 Cijena 60,00 %
4 Garancija 20,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Vlakovo 172, Blažuj

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije


Rok za preuzimanje tenderske 08.06.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 22.06.2021. 12:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 22.06.2021. 12:30


ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

LOT 3

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

REKONSTRUKCIJA KOLOSIJEKA OD POČETKA SKRETNICE BR.1 (km0+421,39) KOLOSIJEK 1, KOLOSIJEK 2, KOLOSIJEK 3

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45000000-7 Građevinski radovi


III Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u Aneksu 13

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

400000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

150-240 dana

IV Potkriteriji

R.Br. Naziv Učešće
1 Uslovi plaćanja 10,00 %
2 Rok izvođenja radova 10,00 %
3 Cijena 60,00 %
4 Garancija 20,00 %

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Vlakovo, Blažuj


VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 08.06.2021.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 22.06.2021. 12:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 22.06.2021. 12:30


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name "Operator - Terminali Federacije" d.o.o. Sarajevo
UIN 4200977100007
Contact person Nefa Keco
Address Mustajbega Fadilpašića br. 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 214-278
Fax number (033) 214-316
Email address protokol@terminali.ba
Website address www.terminali.ba

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina

I 3.c. Main activity of contracting authority

Other

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Works, Building of complete construction or parts thereof, civil engineering, Other construction works involving special
trades

II 1.a. Title of the object of the contract

PERFORMANCE OF WORKS ON THE COMPLETE RECONSTRUCTION OF THE OIL/LIQUID FUEL TERMINAL BLAŽUJ,
PERFORMANCE OF WORKS ON RECONSTRUCTION AND UPGRADE OF THE EXISTING OTF ADMINISTRATIVE BUILDING,
RECONSTRUCTION OF RAILWAYS FROM THE BEGINNING OF SWITCH NO.1 (km0 + 421.39) RAILWAY 1, RAILWAY 2, RAILWAY 3

II 1.b. Description of the object of the contract


LOT 1: The subject of this procedure is the procurement of works: "PERFORMANCE OF WORKS ON THE COMPLETE
RECONSTRUCTION OF THE OIL/LIQUID FUEL TERMINAL BLAŽUJ", in accordance with the project documentation, which
includes the procurement, delivery, installation and functional connection of equipment, procurement of materials, repair
works, reconstruction and construction, trial operation and commissioning; according to the content and description from
the Technical Requirements and Specifications given in Annex 13 of the tender documentation; General conditions for
contracting works and services in construction given in Annex 17; and the bill of quantities given in Annex 2 of the tender
documentation. LOT 2: The subject of this procedure is the procurement of works: "PERFORMANCE OF WORKS ON
RECONSTRUCTION AND UPGRADE OF THE EXISTING OTF ADMINISTRATIVE BUILDING", in accordance with the project
documentation, which includes the procurement, delivery, installation and functional connection of equipment,
procurement of materials, repair works, reconstructions and upgrades, trial operation and commissioning; according to the
content and description from the Technical Requirements and Specifications given in Annex 13 of the tender
documentation; General conditions for contracting works and services in construction given in Annex 17; and the bill of
quantities given in Annex 2 of the tender documentation. LOT 3: The subject of this procedure is the procurement of works:
"RECONSTRUCTION OF RAILWAYS FROM THE BEGINNING OF SWITCH NO.1 (km0 + 421.39) RAILWAY 1, RAILWAY 2,
RAILWAY 3", in accordance with the project documentation, which includes the procurement and installation of materials,
works on the construction of the railway upper machine, level crossings and bridges; according to the content and
description from the Technical Requirements and Specifications given in Annex 13 of the tender documentation; General
conditions for contracting works and services in construction given in Annex 17; and the bill of quantities given in Annex 2 of
the tender documentation.

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

 

 

  Main vocabulary
Code Description
Main object 45000000-7 Construction work
Additional object(s) 45200000-9 Works for complete or part construction and civil
  45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power


II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As in Aneks 13

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b-1. Obtainable until

 

 

Lot number Name Date
1 LOT 1 0 08.06.2021.
2 LOT 2 0 08.06.2021.
3 LOT 3 0 08.06.2021.


III 3. Do you intend to use the e-auction?

No

III 4.a. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

 

 

Lot number Name Date and time
1 LOT 1 2 22.06.2021. 12:00
2 LOT 2 2 22.06.2021. 12:00
3 LOT 3 2 22.06.2021. 12:00

 

 

Address and place Mustajbega Fadilpašića br. 1, Sarajevo

 


III 5. Submitting offer through e-Procurement system?

No

 

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: